Кафедра вчителів початкових класів
Баран Ольга Іванівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 36 років, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", вчитель-методист.
Професійна зацікавленість: допитливість, широта мислення, проникливість, мужність, великий життєвий і професійний досвід, вміння руйнувати психологічні бар'єри, що перешкоджають професійній реалізації, швидка адаптація в новому середовищі. Люблю природу, музику, поезію.
Педагогічне кредо: "Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня. Вчаться у тих, кого люблять."
Гурка Ірина Володимирівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 35 років, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: творче натхнення як єдність таланту, знань і кропіткої щоденної праці; професійна мобільність: відкритість, довіра до людей і до себе, гнучкість та оперативність. Легко навчаюсь. Люблю подорожі, перебування на природі.
Педагогічне кредо: "А я стою на краю прірви. Нібито я повинен ловити малюків, якщо вони підбіжать дуже близько до прірви. Бо вони граються, гасають і не дивляться, куди біжать. А я повинен ловити їх, щоб не зірвались у прірву. Оце й усе, що я маю цілий день робити. Стерегти дітей над прірвою в житі. Дурниці, звичайно, я знаю, але це — єдине, чого мені хочеться по-справжньому."
Філіппова Любов Федорівна-вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 39 років, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: створення в освітньому процесі атмосфери співробітництва. Люблю навчатися, цікавлюся новим, працюю над пошуком нових форм роботи. Вмію аналізувати власні помилки і прислухатися до порад своїх колег.
Педагогічне кредо: "Навчаючи інших - навчайся сам!".
Вільчик Наталія Ростиславівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 35 років, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: люблю щирі прояви дітей. Прагну не допускати того, щоб в дитини сформувався відчай від невдач. Формую клас, як родину, де поважають думку іншого і спільно приймають рішення. Люблю спорт і подорожі.
Педагогічне кредо: "Розповідай, пояснюй, демонструй, а найважливіше-надихай. Прокладай шлях до розуму дитини через її серце".
Заставська Тетяна Володимирівна-вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 32 роки, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: надаю перевагу активним методам навчання, урокам на свіжому повітрі. Вважаю рухову активність найважливішою для здоров'я учнів. Володію системним світоглядом, творча, постійно навчаюсь та розвиваю свій професійний і особистий потенціал.
Педагогічне кредо: "Вчитель - це той, хто надихає бути кращим."
Власова Олександра Володимирівна-вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 33 роки, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: використовую сучасні інноваційні технології, велику увагу приділяю розвитку творчих здібностей учнів, вмінню самостійно приймати рішення.
Педагогічне кредо: "Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому колективі запалити вогник пізнання, мислення, добра".
Орищин Леся Іванівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 33 роки, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: у центрі моєї педагогічної діяльності стоїть особистість учня. Навчаю дітей отримувати радість від навчання, радіти власному успіху та успіху інших, достойно сприймати поразки, працювати на успіх.
Педагогічне кредо: "Щоб уникати помилок, треба набиратися досвіду, щоб набиратися досвіду, треба робити помилки".
Гаврюшина Світлана Романівна - вчитель початкових класів, освіта - молодший "спеціаліст", стаж роботи - 21 рік.
Професійна зацікавленість: любов до дітей, вміння поважати гідність кожного учня, здатність і вміння надавати педагогічну допомогу в особистому розвитку, тактовність.
Педагогічне кредо: "Любити свого учня різним: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим.Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень - це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним."
Луцик Оксана Григорівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 33 роки, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: активна і цілеспрямована.На уроках застосовую інноваційні технології навчання. Постійно навчаюся новому. Люблю організовувати виховні заходи. Активно співпрацюю з батьківською громадою.
Педагогічне кредо: "Вчитель тільки тоді вчитель, доки він учень".
Шебунчак Галина Іванівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 26 років, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: сердечна, добра, щира, вимоглива і любляча. Мої уроки - це постійні відкриття самих себе, своїх можливостей, це - казкові феєрверки, де завжди панують ситуація успіху, доброзичливість, взаєморозуміння і взаємоповага. Вмію подарувати надію, що сьогоднішній день, як і всі попередні, принесе радість відкриття, задоволення від спілкування з учителем.
Педагогічне кредо: "Все починається змалечку: любов до батьків, любов до природи, до Батьківщини, до роботи і ,навіть, до життя. Але любов до навчання починається з перших кроків у школу".
Мурмило Марія Михайлівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 1 рік, спеціаліст.
Професійна зацікавленість: зацікавленість до професії вчителя зародилася ще в юності, коли спостерігала за роботою свого вчителя, який став для мене взірцем. Щохвилини прагну стати кращою, як педагог і людина. Люблю творче спрямування моєї професії. Люблю дітей, їхні таланти та особливості. Моя робота викликає у мене приємні емоційні переживання.
Педагогічне кредо: "Працювати творчо, навчати дітей так, щоб процес навчання приносив їм радість і задоволення".
Савка Неля Юріївна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 24 роки, "спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: ініціативна цілеспрямована. Навчаю так, щоб мої учні стали справжніми людьми. Постійно навчаюсь, займаюсь особистим та професійним вдосконаленням".
Педагогічне кредо: "Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатись, не зупиняючись!"
Волошин Оксана Богданівна - вчитель початкових класів, освіта - молодший спеціаліст, стаж роботи - 1 рік, кваліфікаційна категорія - "спеціаліст".
Професійна зацікавленість: творча, вмотивована. Добре знаю індивідуальні особливості учнів. Дотримуюсь педагогічної етики, поважаю гідність дитини. Позитивна, емоційна, доброзичлива.
Педагогічне кредо: "Всередині нас криються потенційні творчі можливості, і ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал".
Круглікова Олена Василівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, стаж роботи - 42 роки, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", "старший учитель".
Професійна зацікавленість: відповідальна, досвідчена, творча, компетентна, ерудована. Люблю свою роботу, дітей. Люблю багато читати, вмію йти в ногу з вимогами часу.
Педагогічне кредо: "Робити все, щоб діти йшли до школи з радістю".
Паламар - Лінтц Лілія Михайлівна - вихователь групи продовженого дня, освіта - вища, стаж роботи - 16 років, "спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії. ".
Професійна зацікавленість: відношуся до роботи не як до обов'язку, а сприймаю її, як задоволення. Вимоглива і любляча водночас. Шукаю і знаходжу індивідуальний підхід до кожного учня. Люблю, розумію і поважаю кожну особистість. Прагну до самовдосконалення. Умію налагодити співробітництво з усіма учасниками навчально—виховного процесу. Володію вмінням спілкування з дітьми.
Педагогічне кредо: " Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських".
Балюра Вікторія Петрівна- вихователь групи продовженого дня, освіта - вища, стаж роботи - 17 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст ІІ категорії".
Професійна зацікавленість: сприймаю кожну дитину як особистість.
Педагогічне кредо: "Затримайся, але не стій".
Козир Валентина Олександрівна - вихователь групи продовженого дня, освіта - вища, стаж роботи - 24 роки, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії", "відмінник народної освіти".
Професійна зацікавленість: вмію створити безпечне, комфортне, безпечне та довірливе середовище навчання, гри та дозвілля.
Педагогічне кредо: "Усе, що робиш, треба робити з натхненням".
Царик Богдана Ярославівна - вчитель початкових класів, освіта - вища, "спеціаліст", стаж роботи - 1 рік.
Професійна зацікавленість: вмію навчити учнів раціонально думати і діяти. Творча, відповідальна, цілеспрямована. Умію працювати в команді і навчаю цього своїх учнів".
Педагогічне кредо: " Мало знати - потрібно використовувати. Мало хотіти - потрібно робити!".
Циганко Іван Олександрович - вчитель інформатики, молодший спеціаліст, стаж роботи 3 місяці.
Професійна зацікавленість: навчаюся разом з учнями, вмію їх зацікавити своїм предметом, навчаю навчатися впродовж життя.
Педагогічне кредо: "Вміння знаходити обдарованих дітей-це талант, вміння їх вирощувати - це мистецтво".
Кафедра вчителів англійської мови
Щербань Любов Йосипівна - вчитель англійської мови, освіта - вища, стаж роботи - 25 років, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: креативність, уміння налагодити співпрацю у контексті вчитель - учень, навчаюся впродовж життя.
Педагогічне кредо: "Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно навчатися самому"
Максименко Олена Богданівна - вчитель англійської мови, освіта - вища, стаж роботи - 20 років, спеціаліст "вищої кваліфікаційної категорії", старший учитель.
Професійна зацікавленість: креативна, толерантна, віддана справі, вмотивована. Вмію створити у класі приємну, спокійну та безпечну атмосферу. Ставлюсь до кожного учня, як до особистості, даю позитивний feedback. Обираю цікаві завдання з використанням новітніх технологій. Заохочую, мотивую.
Педагогічне кредо: "Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає".
Дух Іванна Іванівна - вчитель англійської мови, освіта - вища, стаж роботи - 18 років, спеціаліст " вищої кваліфікаційної категорії".
Професійна зацікавленість: комунікабельна, ініціативна, не зупиняюся перед труднощами. Творчо підходжу до проблеми оволодіння учнями англійською мовою. Умію зацікавити своїм предметом. Стараюся бути порадником, товаришем та помічником для своїх учнів".
Коментарi