/Files/взаємодія.jpg

Витяг з протоколу №01 засідання педагогічної ради Початкової школи №4 Львівської міської ради від 30.08.2021 року

1.Усім учасниками освітнього процесу у своїй взаємодії керуватися основними положеннями педагогіки партнерства, а саме:
· повага до особистості;
· доброзичливість і позитивне ставлення;
· довіра у відносинах;
· діалог – взаємодія – взаємоповага;
· розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);
· принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).
2.Метою партнерства між школою та батьками вважати інтеграцію батьків у педагогічний процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім'ї до супроводу дитини у освітньому процесі.
3.Вимогами й правилами організації партнерства школи і сім'ї вважати:
• формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується у соціумі;
• єдність дій педагогів і батьків;
• зміцнення й розвиток контактів між педагогами і батьками щодо вивчення психології дитини та її поведінки;
• постійний діалог як форма відносин між педагогами і батьками, основою якої є свідоме прийняття шкільних вимог і правил батьками;
• гуманізація міжособистісних відносин, попередження конфліктних ситуацій та оптимізація взаємин між педагогами і батьками, в основі яких — толерантність, розуміння, співучасть, відкритість, добровільність, здатність до взаємодії;
• постійне, різнобічне і глибоке вивчення сім'ї;
• системна організація навчання батьків, підвищення рівня їхніх психолого-педагогічних знань і компетентності, урізноманітнення форм і методів педагогічної просвіти.
3. Основними шляхами взаємодії здобувачів освіти вважати:
3.1. З боку батьків:
3.1.1.Виховання у дітей поваги до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля.
3.1.2. Піклування про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяння розвитку її здібностей, формування навички здорового способу життя.
3.1.3.Формування у дитини культури діалогу, культури життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;
3.1.4.Дотримання установчих документів, Правил внутрішнього розпорядку закладу освіти.
3.1.5. Забезпечення здоров’я та безпеки дітей, створення вдома середовища, що заохочує до навчання.
3.1.6.Можливість зробити значний внесок у середовище та функції школи.
3.1.7. Допомога своїм дітям у діяльності, пов’язаній зі школою, за методичної підтримки вчителів.
3.1.8.Вибір засобів спілкування, які відповідають вимогам толерантності, культури.
3.2.З боку школи:
3.2.1.Школа забезпечує сім’ю навчанням та інформацією, щоб допомогти зрозуміти своїх дітей та сприяти їхньому розвитку.
3.2.2.Школа є підзвітною родинам і надає їм інформацію про прогрес у успішності учнів.
3.2.3.Школа вибирає засоби спілкування, які відповідають культурним особливостям батьків.
3.2.4.Школа сприяє сформованості у батьків готовності до взаємодії зі школою на паритетних засадах, з опорою на розуміння того, яку діяльність краще виконає школа, а яку — сім'я.
Кiлькiсть переглядiв: 362

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.